STEPV sempre amb tu

Ahir, 23 de novembre, el dia del centenari del naixement de Joan Fuster, una delegació de la secció sindical d’STEPV a la Universitat de València vam visitar la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, on els nostres benvolguts companys, malauradament ja traspassats, Toni Viñas i Xavi Gómez van gestar la incursió del sindicat en el món universitari ja fa molts anys.

Hui hem estat a la Facultat de Ciències Socials, a l’INTRAS i al Servei de Llengües i Política Lingüística. Perquè, com deia Fuster, “Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres”. És per això que cada vot és molt important. El dia 1 de desembre Vota STEPV, el sindicat que està sempre al teu costat.

Imatge de la trobada amb el personal de la Facultat de Ciències Socials que ha tingut lloc al Saló de Graus de la mateixa facultat

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 13 3 ?