25N contra les violències masclistes

L’Estat espanyol s’ha convertit en el primer país del món a comptabilitzar tots els feminicidis, una dada demandada històricament pel moviment feminista. Assassinat masclista és tot assassinat exercit per un home cap a una dona independentment si es té o s’ha tingut relació sentimental amb el seu assassí o no.

A 18 de novembre de 2022 són 76 les dones assassinades per violència masclista a l’Estat espanyol, s’han de comptar totes. Les denúncies d’aquestes dones són només d’un 25%, atés que es registren com a mínim unes 120.000 denúncies per maltractament davant els jutjats destinats a violència masclista anualment. Això s’aproxima a la realitat, però no és una dada real ja que sabem que hi ha moltes dones que no denuncien i pateixen dia a dia aquest tipus de violència.

El 25N és un dia per a exigir als governs que paralitzen aquesta atrocitat el més prompte possible, però no pot quedar en una data assenyalada i que l’endemà es convertisca en un dia més de reivindicacions fins al següent any.

La nostra principal arma és el Feminisme, amb tot el que comporta, no hi ha elecció, és el nostre únic camí. TRIA FEMINISME. Totes contra les violències masclistes.

Ens veiem aquest divendres a la Manifestació! Intersindical Valenciana es concentrarà entre les 18:30 i les 18:45 h al carrer Cerdà de Tallada, cantó amb el carrer Colom.

Per què nosaltres TRIEM FEMISME i rebutgem tot tipus de violència masclista i de gènere!

Pots llegir el manifest complet de la Intersindical Valenciana ací.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 8 12 ?