STEPV visita el campus d’Ontinyent

Una delegació d’STEPV ha visitat hui el campus d’Ontinyent, el gran oblidat d’aquesta universitat. Encara que allí s’imparteixen quatre graus universitaris (ADE, CAFE, Mestre/a en Educació Infantil i Infermeria) i hi treballa un bon grapat de personal, no hi haurà mesa electoral en les pròximes eleccions sindicals de l’1 de desembre i tampoc la gerència de la universitat ha considerat la petició d’STEPV que hi haguera disponibilitat de paperetes per tal de facilitar que les persones que hi treballen puguen votar per correu.

Finalment, només hi haurà paperetes en les següents ubicacions:

• Campus de Blasco Ibáñez: Edifici de Rectorat als Serveis de RRHH (PAS i PDI)
  • Campus de Burjassot: Facultat de Matemàtiques
  • Campus de Tarongers: Facultat d’Economia

Segons ha informat la gerència, demà matí, segurament a partir de les 11 hores, ja estaran disponibles les paperetes en aquestes ubicacions. Us recordem que podeu fer ús del vot anticipat del 18 al 28 de novembre.

STEPV sempre al teu costat

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 9 11 ?