STEPV al campus de Burjassot-Paterna

Ahir dimarts una delegació d’STEPV vam visitar els instituts universitaris d’investigació de Paterna i Montcada i també l’ETSE. Hui dimecres una representació del Sindicat ha estat al campus de Burjassot-Paterna per donar a conéixer el programa electoral d’STEPV per a la Universitat de València.

STEPV defensem un model d’universitat basat en:

• Una universitat pública en valencià, feminista, laica, transparent, participativa, crítica, centrada en les persones. Dotada amb un finançament públic i adequat, gestionada autònomament i participada per tota la societat, fora de les ingerències i interferències de gestió empresarial i, en general, de la gestió privada d’allò públic.
  • Òrgans de govern i representació veritablement democràtics, on cada persona tinga dret a un vot i cada vot tinga el mateix valor, i els diferents col·lectius universitaris tinguen una representació equilibrada.
  • Plantilles estables amb el reconeixement dels mateixos drets per a totes les treballadores i tots els treballadors. Igual treball, igual salari, iguals drets. Volem uns sistemes d’accés i promoció públics i transparents, a més d’unes condicions laborals dignes, saludables i que permeten la conciliació familiar i la realització personal.
  • I molt més… Llegiu el programa complet.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 9 11 ?