Propostes electorals d’STEPV a la UV

Ha començat la campanya electoral per a les eleccions sindicals de l’1 de desembre. STEPV vol agrair la seua implicació a totes les persones que han acceptat formar part de les nostres candidatures i, en general, al conjunt de l’afiliació i de les treballadores i treballadors que cada dia confien en les nostres sigles per aconseguir els objectius del sindicat.

Ací podeu consultar les candidatures d’STEPV als diferents òrgans de representació de la UV:

A continuació, podeu veure les propostes electorals de l’STEPV a la Universitat de València en un vídeo breu de menys de 2 minuts:

També podeu consultar el nostre programa d’universitats:

D’altra banda, us informem que la votació tindrà lloc dijous 1 de desembre de 9h a 18h i la distribució de les meses electorals és la següent: Junta de PAS, Junta de PDI i Comité d’empresa.

En el cas que no pugueu participar presencialment en les eleccions, us informem que podeu fer servir el vot per correu del 18 al 28 de novembre a les 18 hores. Les paperetes de vot es podran arreplegar al Servei de Recursos Humans de 9h a 14h. Normativa del vot per correu

Perquè sempre hem estat, i sempre estarem, al vostre costat.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 12 6 ?