STEPV es reuneix amb el senador de Compromís Carles Mulet

Una delegació del sector d’universitats de l’STEPV, i del Secretariat Nacional d’STEPV i de la Intersindical Valenciana, ens hem reunit aquest mati amb el Senador de Compromís Carles Mulet per tractar de la situació dels funcionaris interins arran de la sentència del TJUE. En la reunió hem tingut ocasió de comentar l’abús de la temporalitat en l’administració pública i els efectes tant de la sentència europea com de la més recent del jutjat n. 4 d’Alacant. Hem exposat la posició del sindicat pel que fa al problema i les seues possibles solucions, com ara l’accès diferenciat i la consolidació per mitjà de concurs extraordinari. Així mateix, hem fet veure la necessitat de retirar o flexibilitzar la vigent taxa de reposició, almenys temporalment, per tal de recuperar les plantilles de personal anteriors a la crisi. Finalment hem incidit en els costos que podrien tindre per a l’erari públic la creixent judicialització del problema davant la deixadesa i la falta de reacció de les diferents administracions públiques.

Per la seua banda, el senador Mulet s’ha compromès en nom del seu partit a traslladar la situació del personal interí a la Comissió de Funció Pública del Senat, a la qual pertany com a portaveu. També ens ha explicat els diferents mecanismes parlamentaris al seu abast, com ara les qüestions adreçades al Govern, per posar en relleu el problema i cercar-hi solucions.

En acabar la reunió hem acordat la publicació d’una nota de premsa que podeu trobar en el següent enllaç.

Més informació:

STEPV per la estabilitat laboral del personal interí de la Universitat
Category: Interins, Notícies, PAS

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 8 3 ?