Negociació del teletreball, ja!

Com recordareu, el Govern d’Espanya, a través del Ministeri de Sanitat, va recomanar el teletreball com a mesura per evitar l’expansió de la COVID-19.

Des de fa temps, STEPV estem demanant a la Universitat de València la negociació del teletreball, sense que hagem rebut cap resposta de l’equip de direcció de la Universitat, més enllà de “ho estem estudiant”.

Si a la nostra Universitat haguérem negociat el teletreball, durant la crisi de la COVID-19 no caldria haver improvisat mesures a corre-cuita, encaminades a evitar la paralització de l’activitat a la nostra Universitat, ja que aquesta mesura haguera estat regulada i molt de camí ja s’haguera fet.

Ara alguns sindicats demanen la negociació del teletreball. Benvinguts siguen. Però totes les vegades que STEPV demanà negociar-ho callaren, sumant-se al silenci del consell de direcció de la Universitat, en comptes de posar-se al nostre costat en una reivindicació justa, que haguera posat a la Universitat de València a l’avantguarda en matèria de conciliació.

Una vegada més instem a la Universitat de València que comence el més aviat possible la negociació del teletreball, i que s’atenguen situacions personals, com ara les companyes i companys el treball de les quals és majoritària o únicament presencial, i que tenen al seu càrrec persones amb especial vulnerabilitat davant el coronavirus.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 11 12 ?