Suport al manifest “Ciència i docència amb consciència ciutadana”

Benvolgudes companyes i companys,

Algunes professores i professors del Departament de Sociologia i Antropologia Social de la nostra Universitat han preparat un document sobre l’actual crisi i la pandèmia. En el manifest defensen el paper de la universitat pública en aquesta situació, alhora que critiquen la deriva neoliberal que posa en perill allò públic.

Teniu el manifest en aquest enllaç.

Des de la secció sindical de l’STEPV a la Universitat de València compartim el sentit del manifest i ens adherim a la campanya, per la qual cosa us animem, a aquelles persones que vulgueu donar suport al manifest, a enviar un correu amb el vostre nom i cognoms i com voleu aparéixer (prof. de ….) a la següent adreça: jose.m.rodriguez@uv.es

Teniu de temps fins diumenge. Dilluns ho enviarem als mitjans i demanarem suport d’altres universitats públiques.

També podeu demanar suport a les vostres estudiantes i estudiants. En aquest cas, podeu recollir vosaltres mateixes les signatures dels vostres grups i enviar-les totes juntes a l’adreça de correu que les persones promotores ens han facilitat.

Salutacions ben cordials

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 8 9 ?