Intersindical Valenciana considera que el Govern es precipita en reprendre l’activitat econòmica en els sectors no essencials

Ahir, 13 d’abril, el Govern va decretar la tornada a l’activitat econòmica en aquells sectors no essencials que resultaren afectats pel RDL de 29 de març. Mentrestant, manté vigent el confinament parcial de les treballadores i els treballadors establert al RDL de declaració de l’estat d’alarma. En definitiva: tornem a la situació del 14 de març, en la qual se suspenia tota aquella activitat que suposara la concentració de persones a un mateix lloc, com és el cas del comerç minorista no essencial, hostaleria, espectacles esportius i culturals, etc.

Per al Sindicat, els interessos econòmics dels poders fàctics han primat per damunt dels criteris extrictament sanitaris.

Podeu trobar més informació ací, en el web d’Intersindical Valenciana.

Category: PAS, PDI, Salut laboral

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 5 6 ?