7 d’abril, Dia Internacional contra la Mercantilització de la Salut

La salut no es ven. Cal invertir en salut hui i demà. Difon solidaritat; no, virus

Intersindical Valenciana se suma al Dia Internacional contra la Mercantilització de la Salut que impulsa la Xarxa Europea contra Privatització i Comercialització de la Salut i Protecció Social i el Moviment de Salut dels Pobles, que defenen un sistema de salut pública europeu sòlid, unit, de qualitat i accessible a tota la població. Un sistema que ha de ser finançat per recursos públics, a través d’impostos o contribucions socials, depenent del país, per permetre una resposta completa i universal a les necessitats de salut.

Podeu trobar més informació ací:

7 d’abril, Dia Internacional contra la Mercantilització de la Salut

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 11 8 ?