Publicada la sentència del TJUE sobre abús de la temporalitat en les Administracions Públiques

Tribunal de Justícia de la Unió Europea

Des d’STEPV us vàrem informar ja que hui19 de març 2020, el Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) dictaria sentència sobre l’abús en la contractació temporal a les administracions públiques espanyoles i sobre el dret a l’estabilitat en l’ocupació, amb sanció a l’abús produït.   Com estava previst, hui s’ha fet pública la sentència.

Els serveis jurídics del sindicat estan estudiant a hores d’ara l’esmentada sentència del TJUE. En breu us informarem de les conclusions que traiem.

Consulteu la sentència completa en el següent enllaç:

Text complet de la SENTÈNCIA DEL TRIBUNAL DE JUSTíCIA (Sala Segona) de 19 de març de 2020

STEPV per l’estabilitat laboral de les persones interines de la nostra Universitat.

STEPV amb el personal interí

Category: Interins, Notícies, PAS

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 14 14 ?