STEPV demana el tancament de la Universitat de València

Des de l’STEPV entenem perfectament la complexitat de la situació en què ens trobem i la dificultat de prendre les decisions correctes. En aquest sentit l’equip rectoral té tot el nostre suport.

Tot i això, hi algunes qüestions que estan generant confusió, preocupació i en alguns casos, malestar entre el personal de la UV.

No té sentit que a partir del dia 23 de març se suspenguen totes les activitats acadèmiques, esportives i d’altres i, per l’altre costat les biblioteques, secretaries, clíniques, laboratoris etc. estiguen oberts. Això seria anar en la direcció contrària a les recomanacions que s’han donat.

La majoria del PAS no presta un servei de caràcter essencial. No entenem perquè aquest personal ha d’acudir al seu lloc de treball, quan les autoritats ens estan demanant extremar la prudència: no eixir de casa, no agafar el transport públic, etc.

Desconeixem la persistència de la pandèmia, probablement les mesures per combatre la propagació del virus s’hagen d’aplicar durant mesos. Per tant considerem que, mentre no s’establisquen mesures concretes per tal de garantir la salut de tot el personal que treballa a la Universitat de València, el més sensat és tancar tots els centres i dependències de la Universitat.

Des de l’STEPV considerem que les mesures per evitar la infecció i propagació de la COVID-19, han d’abastar a tota la plantilla, sense excepció; però també al personal de les fundacions, Centre d’Idiomes i de les empreses externes.

La situació actual requereix actuar de manera serena, però decidida.

Category: Sin categoría

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 9 11 ?