STEPV dóna suport a la manifestació per la consolidació i l’estabilitat del personal interí

La manifestació tindrà lloc a Madrid el pròxim 15 de febrer convocada per diferents col·lectius de personal interí de l’estat. STEPV organitza autobusos des d’Alacant i València per assistir-hi

El passat dilluns 3 de febrer el Secretariat Nacional de l’STEPV va acordar donar suport a la manifestació convocada a Madrid de diversos col·lectius de personal interí de l’estat. El Sindicat comparteix les reivindicacions d’estabilitat i consolidació d’aquest personal i anima al professorat interí valencià a acudir a l’esmentada mobilització.

STEPV insta al nou govern de l’estat a escoltar la veu del personal interí i atendre les seues reivindicacions

STEPV ha defensat que cal la modificació de la normativa d’ingrés a la funció pública docent per tal de recollir processos de consolidació per al professorat interí per evitar situacions com les viscudes recentment en les passades oposicions de secundària, on docents amb molts anys d’experiència es van veure en el carrer en algunes especialitats després dels processos selectius.

Per això el Sindicat ha convocat nombroses accions i mobilitzacions, per exigir que les oposicions no deixen la gent al carrer i que es modifique la normativa estatal per donar opcions de consolidació al professorat interí.

Igualment, la Plataforma Estatal per la Consolidació i Estabilitat del Professorat Interí, de la qual forma part STEPV, ha registrat dues Proposicions no de Llei per modificar la normativa d’ingrés a la funció pública en el sentit esmentat i per ampliar els drets del professorat interí.

STEPV acudirà a la manifestació del 15 de febrer a Madrid i està organitzant autobusos des d’Alacant i València per facilitar l’assistència.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 6 8 ?