FireStats error : FireStats: Unknown commit strategy

Caminant per la igualtat, drets i llibertats

Reserves d’autobús al 963919147

o Seu d’Intersindical Valenciana,

c/ Juan de Mena, 18 – València.
Eixida de València a les 9.00h.

Organitza: Caminant.

Amb l’excusa de la crisi, i també abans, s’han aplicat mesures antisocials; retallades de drets socials, laborals i polítics, com la Llei Mordassa; atacs als serveis públics o danys al medi ambient; que ens han arrossegat a la precarietat i a la desigualtat. La corrupció sistèmica s’ha demostrat com una eina més per desposseir la gent i afavorir a les elits, i ens han portat a una situació insostenible.

En els últims temps hem vist com han crescut opcions antidemocràtiques, racistes, masclistes, i negacionistes de polítiques de gènere o del canvi climàtic. Una onada reaccionària que qüestiona i ataca directament els nostres drets i llibertats i que tantes lluites i esforços van costar a les generacions anteriors i als que seguim lluitant per avançar en aquest camí.

El procés d’involució democràtica respon a l’estratègia de les elits econòmiques i polítiques d’implantar un model de vida per als sectors populars de precarietat i inseguretat, mentre aprofundeixen en el saqueig dels serveis públics, atempten contra els drets i llibertats, destrueixen el planeta i concentren la riquesa i el poder en unes poques mans.

No volem rendir davant d’un futur incert. Torna a arribar el moment d’organitzar-nos, unir-nos i caminar juntes per defensar la igualtat, els drets i llibertats, i empènyer perquè les coses canvien a favor de les majories socials.

Per aquest motiu, com ja vam fer el passat 27 d’octubre, les marees, plataformes, col·lectius i organitzacions de la societat civil, els sindicats i partits de tot l’Estat que conformem l’espai ‘CAMINANT’, convoquem una nova mobilització estatal a Madrid el proper dissabte 6 d’abril a les 18h des de la Glorieta de Ruiz Jiménez (Sant Bernat) fins a la plaça de Callao.

Sota el lema ‘Caminant per la Igualtat, Drets i Llibertats’, tornem a unir les nostres diferents lluites per exigir:

Redistribuir riquesa.
• Conquerir drets.
• Recuperar el planeta.
• Defensar la cosa pública.
• Per una vida digna
.

El 6 d’abril eixirem de nou als carrers perquè ens juguem totes les conquestes socials de les últimes dècades.

Caminem juntes i junts per una vida que valga la pena ser viscuda.

Category: Convocatòries

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 14 9 ?

FireStats icon Powered by FireStats