FireStats error : FireStats: Unknown commit strategy

Ara treball, drets i igualtat

Treball, drets i igualtat

El Primer de Maig d’enguany té una significació especial pel context social i polític que vivim.

Els atacs als serveis públics essencials i als drets laborals, socials i econòmics de la classe treballadora formen part dels programes de diversos partits que concorren a les pròximes cites electorals i als quals ens oposem de manera contundent. Contràriament, Intersindical Valenciana i les organitzacions integrants de la confederació animem les treballadores i els treballadors i a tota la ciutadania del País Valencià a participar activament en les mobilitzacions del Primer de Maig per a exigir treball, drets i igualtat i a acudir a les urnes per a manifestar la seua voluntat política. En l’actual conjuntura, per a fer front a les polítiques antisocials i no resignar-se, és imprescindible animar a la participació, organització i mobilització de la classe treballadora. Junts i juntes per a lluitar i millorar les nostres condicions de vida i les de les futures generacions.

Intersindical Valenciana anima a la participació del Primer de Maig

Category: Convocatòries

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 2 13 ?

FireStats icon Powered by FireStats