Concentració d’STEPV en la Conselleria per exigir la Mesa Sectorial d’Universitat

“Constitució ja de la Mesa Sectorial d’Universitat”.

Membres de l’STEPV s’han concentrat aquest matí a les portes de la Conselleria d’Educació per a exigir a l’administració que constituïsca de manera immediata la Mesa sectorial d’universitat, amb potestat d’arribar a acords que vinculen tant a la Generalitat com a les universitats públiques del País Valencià. Una representació dels concentrats, que ha demanat sense èxit entrevistar-se amb la Directora General d’Universitats, ha presentat per registre una esmena a la totalitat al Projecte de l’anomenat Fòrum de Diàleg.

“El Fòrum de Diàleg d’Universitat, plantejat per la Conselleria, no és el que demana el personal de les universitats públiques, ja que no permet avançar cap a una millora de les condicions laborals”, adverteix el Sindicat. El que STEPV exigeix és la constitució de la Mesa sectorial d’universitat, en la que estarien representades la Conselleria, els equips directius de les universitats públiques i els representants sindicals.

Pel que fa al conveni col·lectiu de les universitats valencianes, correspon a l’administració educativa agilitzar la negociació d’un conveni que responga a les demandes laborals insistentment reclamades. A més d’atorgar protecció al personal laboral de les universitats públiques valencianes, el conveni permetria resoldre amb agilitat situacions com la provocada per la vaga indefinida del PDI associat de la Universitat de València.

STEPV exigeix a Educació posar fi als vora de dos anys sense avanços en la negociació de les condicions de treball i salarials del personal laboral, l’únic territori de l’estat que encara no disposa un conveni col·lectiu per a les treballadores i els treballadors de les institucions universitàries.

En la concentració STEPV ha exigit, una vegada més, la carrera professional per al personal interí i eventual.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 2 9 ?

FireStats icon Powered by FireStats