Ja toca!

Des de l’inici de la crisi, les treballadores i els treballadors de l’ensenyament ens hem mobilitzat de manera solidària amb els sectors més vulnerables de la societat i hem exigit solucions als greus problemes socials. Ho hem fet i seguirem fent-ho perquè és de justícia.

Ara toca recuperar i posar en primer pla la defensa les nostres legítimes reivindicacions i drets laborals. Per a millorar la qualitat de les universitats públiques, ara també exigim en veu alta que es respecte la nostra dignitat.

Algunes de les nostres reivindicacions s’han aconseguit, com ara la implantació de la carrera professional del PAS, o l’extensió de la jornada d’estiu al mes de juny.

No obstant això encara queden temes pendents de negociar. La decisió respecte d’alguns d’ells correpon a l’àmbit estatal o autonòmic. En altres hi ha capacitat de negociació en les universitats.

En tot cas,

JA TOCA!

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 13 12 ?

FireStats icon Powered by FireStats